13 april 2006

Ny og frisk stil

Jeg har tatt meg den frihet å endre utseendet på badeforeningen. Det nye utseendet skal symbolisere at vi er i endring. Derfor er det også en herlig miks av engelsk og norsk på sidene - vi bryr oss nemlig ikke om hvilket språk ting står på.

Når jeg kikket litt på tidligere poster oppdaget jeg til min forskrekkelse at noen av Marius sine flotte og fine illustrerte innlegg ikke fikset overgangen til ny form så veldig godt. Det var kanskje litt dumt, men bortsett fra det gikk alt bra. 

Veldig fint at det er så fine maler å velge mellom når man skal finne ut hvordan skal se ut.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Godt jobbet Tore. Likte spesielt godt at de siste kommentarene kommer opp i høyre spalte. Det kan ikke ha vært lett å få til.

Roger Hoel sa...

En skikkelig Sjefsblogger. hehe
Ja, Badeforeningen trodde det var noe annet da jeg klikket på bloggen. Men der tok jeg feil.hehe.
Ny post som jeg har lagt inn i dag Tore. BAre å stikke innom bloggen min.

Anonym sa...

Ny stil, men hva med innhold?

Anonym sa...

Ny stil, men hva med innholdet?

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»